Dancing the afternoon away.

Om 50 minuter börjar min första street class! Ska bli himla kul!
Förhoppningsvis har jag hittat en tröja tills dess också.... haha.
Har lite träningsverk i magen från igår om jag ska vara ärlig, då hade jag och Sara
våran första new school class. Ah fortsätter det så här så kommer jag ha magrutor :)

Igår utnämnde jag 2008 till grodornas och tvestjärtarnas år.
Herrejissanes vad det kryllar.
Såg nog säkert en.. 15 grodpannkakor på vägen hem igår och också kanske en 20 blivande pannkakor.
Galet.
Hittade även en tvestjärt idag. Finns det något jag hatar mer än tvestjärtar? Nej, jag tror inte det.

Ja, om man ska hitta en tröja och kasta sig på cykeln kanske?

bye

Kommentarer
Postat av: Mike

Lycka till på dansen;)

2008-08-28 @ 16:59:24
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0