Det stormar utav bara fasiken!

Oj oj oj, vad jag har städat, på allvar, städat idag.
Mycket seriösare städning än igår.. nu ser man en strimma av golvet till och med!
Det är rätt fränt måste jag säga... haha.
Nu gäller det bara att få ner det jag har sorterats ut som ska sparas i deras kartonger så jag och mor kan måla!
woo. längtar efter nya fina möbler!
sålde förresten min bäddsoffa med fåtölj idag! skönt.
det blev pengar till min nystartade möbel-pengar-samling det hoho. :]

Färgaffärn och IKEA here we come!

Jag har precis sorterat klart en hel kasse med tidningar.
Puh. Jag funderade på att sätta igång lite music, men det blåser ju så fint ute så jag tänker lyssna på det istället.
Tänker faktiskt till och med gå och sova inom en väldigt snar framtid. Ovanligt tidigt för mig..

Tänk om ett träd skulle rasa rakt ner på mitt rum! Det stormar ju så!
Hoppas inte..

På onsdag blir det cityfesten med Lina och Tybbis :] kul kul!

godnatt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0