Grillning med grillmästare Lena!

Wooo!
Idag tjänade man 300 spänn på 3 timmars jobb. Det var soft.
Jag är en utmärkt kassörska, haha.

Nu har mormor, morfar, Per, Sophia och Lena intagit huset och grillning står på schemat.
Vi får se hur det går när mostern är aningen påverkad och tycker att hon själv är en utmärkt grillmästare, hohoho.
Hon har haft på hur mycket tändvätska som helst. Herrejissanes.
Katten slickade nyss på grillgallret så det får bror göra rent nu.
Åh vad härligt. :P

Vi får se hur detta går som sagt.
Själv har jag tagit till flykten till mitt rum (som fortfarande ser "herregud Amanda, vad grejer. Gud vad stökigt..." enligt min mormor) haha.  Och "men! hur kan du sova sådär nära taket! det kan ju aldrig vara skönt. måste den vara så hög?" var kommentaren om min loftsäng. Hoho, mycket åsikter.

Men man lär väl gå ut och hjälpa till så man får mat innan man svälter ihjäl.

Måste rusa, ciao!


Kommentarer
Postat av: Emy

Joo, jag vet att det inte tar 2 timmar, det var väl inte ett av mina seriösaste ögonblick :P

Jag hoppas jag kommer ha det :) har väl inga frågor direkt, men om du har några tips så tas dem tacksamt emot :)

2008-08-02 @ 20:46:28
URL: http://emymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0