Jag vågade aldrig hålla din hand..

Jaså, då sitter man här igen då..
är inte ens trött just nu. bara irriterad över hur grymt dålig jag är på att städa :P
hur jag än försöker så lyckas jag få det att se värre ut än vad det först gjorde!

iiiah nånting kröp just på min axel!! galet äckligt, undra vad det var!?!
blä!

jaha vad ska man hitta på nu då?
det är frågan.. klockan är ju ändå tjugo över två..

snart är det cityfest, då blir det öltält för hela slanten haha, åtminstone en sväng.
man lär ju passa på när man väl får! hohoho

jag är färdig med min skiss för hur mitt rum ska se ut.
har jagat runt här inne med en tumstock och checkat så allt får plats.
det får det! wooo. IKEA nästa (det vill säga när jag har städat och målat mitt rum klart, kan ta ett tag.....)

Jaja, jag får väl gå och göra nåt nyttigt.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0