Los Porkos

Och så var det torsdag helt plötsligt igen...
Innan man vet ordet av det så börjar man väl säkert i skolan...
Kul att man inte känner nån i klassen, igen. För femtioelfte gången.
Man är ju van nu, hoho. Världens veteran!

Pratade nyss med far från Brazil, han och Tony satt på taket och kollade på fotboll.
Det var ett jävla liv där må jag säga.. Los Porkos (grisarna ) var det tydligen som spelade.
Eller Palmeiras som dom heter egentligen.
Själv sitter man i det OH så intressanta Sandviken :P
Här där underhållning kommer i form av en tripp till Valbo. Haha :]
Soft.

Började fundera på vilken vecka som jag skulle börja med gympan... hm.
Förhoppningsvis så hör Jenny av sig i GOD tid! :P

Imorn blir det Cityfest och på lördag alldeles säkert med.
Får se om Sean är där på lördag då, hahaha. Den som lever får se hur det blir xD

Trevlig dag idag iallafall. Kusin tog med mig på en Valbotripp (som sagt, Sandviken underhållning!)
Hon var så duktig på att köra, vilket är bra eftersom hon äntligen fått sitt efterlängtade körkort! :] GRATTIS!

Jaja, som nån frågade mig för ett tag sen. " Ska inte du sova nu du med? "
JO tänk för att det ska jag göra nu! :D

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0