Neggo neggo neggo dag

Ska gå och lägga mig så man orkar upp till dag fuckin två som börjar 9.00.
Onödigt tänker jag då skolsköterskan är den enda anledningen till den tidiga starten,
och hon kommer säja följande 'Hej jag heter... Och jag är skolsköterskan här på Bessemer för SP. Jag sitter i den andra byggnaden i en korridor' (jo, vi vet för vi var där idag och kollade) 'Och ja, vill ni träffa mig så sitter jag där, ni kan ju höra av er och boka en tid om det behövs' (woo hoo. joy)

Ja, sen kommer vi till den 'skojiga' delen på dan, teambuilding. WOO igen.
Not.

Jag är väldigt neggo just nu känner jag.
Ska försöka sova bort det.....

Peace

(Hoppas vi får sluta skittidigt, har as mycket att göra, ska försöka hinna måla klart hela taket innan Lena kommer på fredag!:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0