Schoolbag in hand...

Har precis avslutat min första 'skoldag' i klass SP2a.
Usch, det var hemskt! Seriöst. Inte en kotte känner man, om man inte räknar  den ytliga bekantskapen med
Anders och Erik. Sen har jag ju ioförsig haft spanska med vissa av dom, men det är ju absolut inte så att jag känner
dom överhuvudtaget. Jag vet vad dom heter på sin höjd.
Tur att man har bra mentorer ialla fall.
Det här kommer bli jobbigt och pinsamt känner jag.

Nu sitter jag och kollar på Ellen DeGeneres show (där Paris Hilton ska vara med förövrigt:P) och dränker mina 'sorger' i resterna av min Ben & Jerry's. Mmm.
Hahaha, nu visar dom videon av brudparet som chockar gästerna med att börja dansa till 'I like big butts and I cannot lie'
så jävla roligt!

Snart kommer dom väl och hämtar min kära dator också.
Suck.

Inte är Madde och bebisen hemma heller, annars kunde man kanske ha svängt förbi där.

Det blir till att måla klart om ett tag då... jag tycker bara jag målar, målar och målar det blir ju aldrig klart:P

Jaja, gnälligt värre var det idag. Usch.

Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0