She changed everything, when she couldn't change me.

Nu är det så nära svart som jag nånsin har varit, utan att vara svart. Håret alltså.
Mörk, mörk brunt. Kan ju se lite ljusare ut när det har torkat helt, men inte mycket.
Ser som sagt nästan svart ut.
Men I can pull it off om jag bara vill haha :P

Imorn börjar skolan. Hua mig. Känns konstigt. Lite ont i magen har man väl.
Men det hör ju liksom till. Får det varje gång jag ska börja i nån ny klass och så...
En ganska behaglig känsla när man har vant sig vid den, haha.
Ska möta Andrea 10.10 imorn, seriöst, 10.10 när man börjar 11? :P
Knäppisar. Men men, vi är nog säkert sena ändå.
Ska möta upp med Jenna och Sara och Malin tror jag, jag följer med även fast jag inte går med dom nå mer.
Får väl se vart jag ska få ta vägen imorn. Jag blir otroligt stressad av sånt här. Speciellt när dom säger att dom
ska lägga upp saker på hemsidan som säger vart man ska, sen gör dom inte det. Jag menar, hur ska jag veta vart jag ska? Jag måste få tid att tänka på saken, åtminstone över natten, så jag sen på morgonen är helt på det klara om jag vet vart jag ska eller om jag måste fråga nån:P

Det kraschade nyss en bagge in i min dator. Sen tände jag lampan, då kraschade han in i den.
Då fick mamma komma och mosa honom. :P Usch.

Imorn kommer dom och hämtar min kära dator också... hur ska det gå för mig då?
Suck, pust, stön haha

Jaja, nu blir det extremt tidig kväller så man är på topp imorn (HA jovisst).

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0