Español, for all it's worth.

AAh, har precis kommit in från en kort sväng på inlines med bror.
Vi upptäckte att det regnade när vi kom ut. Det var skönt. Duggregn.
Men nu rinner mascaran och man ser nog galen ut, just the way I like it haha.

Sitter framför 'En Prinsessas Dagbok' på 3an, försöker febrilt undvika 'Dopade hästar i OS' och resten av spanska läxan....
Jag menar, varför borde jag lära mig hur man säger det? Haha. Edith är ju speciell hon.
Men jaja, jag kanske står där nån dag, ivrigt diskuterande med nån spanjor, och så önskar jag att jag
visste hur man sa 'Dopade hästar i OS', man vet ju aldrig...

Har knappt gått en vecka i skolan och så har man läxa i nästan alla lektioner man haft redan.
I och för sig ingen särskillt svår läxa men ändå..
Men jag tycker faktiskt att det är rätt kul i skolan :)
Imorn blir det franska, NK, Idrott och svenska. Interesting.

I morgon blir det även dans! Jag längtar redan!
OOOH.

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0