I can still recall, our last summer

Ah, kom precis hem från Mamma Mia! (eller ja, jag har hunnit ätit lite tacos också :])
Vilken underbar film! Det är ju så man skulle vilja hoppa in i filmen och bara vara.
Sen kommer man ut, och det störtregnar och har sig.. kul.

Jaja.. inte mycket man kan göra åt saken för närvarande!
Planerar förresten att anmäla mig till olika danser.
Balett och Street tror jag nog det blir iallafall, tror inte jag hinner så mycket mer med både skola och gympa!
Det ska bli så kul att dansa igen.
Och gymnastikträningarna, ah, det var inte igår man var i Blå Hallen inte...
Får väl prova om man fortfarande kan göra lite stuff eller om man är för gammal.
Stel som en stekspade är man nog ungefär, haha.

Jag kunde ju en del förra året i alla fall ;)

En del kunde man ju ändå förra året i alla fall ;)


Iiih only 1 week left of the sommarlov!
vart har tiden tagit vägen!? allvarligt talat...

kan ju passa på att meddela att man ser nästan hela mitt golv nu!
(med undantag av flyttkartonger och diverse möbler..)
det borde ju innebära att jag kan börja MÅLA! woohoo
taket blir krångligt dock. måste göra mig av med mina nuvarande möbler så man kan måla
och göra plats för NYA möbler såklart! i can't wait!

oj, känner att detta inlägg är fyllt med en massa onödigheter :P
men sånt gillar jag, onödigt och random. känns så jag liksom.. haha

avslutar onödigheterna med ett litet citat eller vad man ska kalla det från en sång..

-Silvio!
-Yes Mickey?
-How do you call your loverboy?
-Come here loverboy!
-And if he doesn't answer?
-Oh loverboy!
-And if he STILL doesn't answer!?
-I simply say; Baby, my sweet baby, you're the one!


adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0