Is it a painting disaster?

Bestämde mig igår för att titulera mig målarmästare!
Det är helt galet vad jag och bror är bra på att måla :)
Målade hela kvällen igår och ska strax börja måla igen.
Förhoppningsvis får vi grundfärgen till taket klart idag, sen är det en sväng 'riktig' färg till taket kvar + väggarna...
Mycket måla blir det framöver känner jag..
Har även fått lite trendigt snygga, vita, 'slingor' i håret efter gårdagens målning,
konstigt nog så hade jag inga förrens min lillebror bestämde sig för att hjälpa till... konstigt.

Ikväll har mor min utlovat Ben & Jerry's till målarmästarna, det ska bli gott!

Kan även tala om att man igår eftermiddag fick tillökning till familjen när Madeleine pluppade
ut en jättesöt liten kille som heter Isac! Åh vad gullig han var mitt kära kusinbarn, nummer 5 i ordningen av kusinbarn!
Jag är nu stolt 2nd cousin till hela 5 barn alltså, med en 6e på väg i februari! Oj vad det ynglas! :)
Passade på att palla lite plommon av de nyblivna föräldrarna igår också, medans dom var på BB och allt.
Busigt, jag vet.

Imorn blir det kalas för kusin barn nummer 4, Lovisa, som fyller 5 år! Hej o hå vad tiden går!
Förhoppningsvis så får jag se lill Isac imorn live och inte bara på bild, men det kanske är lite tidigt än?
Ja, vad vet jag...

Jaja, nu ska jag ta mig i kragen och börja måla, ska även dra med mig bror min om jag lyckas få fram honom från sitt gömställe....

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0