ON A LATE MONDAY NIGHT...


Gud vad jag har varit nostalgisk på senaste tiden...
längtar alltid tillbaka till nåt eller någon, drömmer till och med om vissa händelser och personer.
Det är snart 2 år sen jag åkte till USA, jag menar, 2 år! det är ju helt galet.
Nu har Linden fyllt 6 och Jeanne fyllt 11, mina kompisar är nästan alla utgågna från high school och antingen i militären eller på college. Utspridda. Jag känner mig ungefär lika utspridd som dom.

Ska börja i en ny klass, igen, på onsdag. Är ju van nu, har börjat i många nya klasser på 2 år.
Jag till och med gillar det, förändring, förändring är bra. Önskar saker och ting förändrades oftare.
Men man måste bli bättre på att ta vara på saker och ting, på tillfällen, på människor, på allt.

Jaja, nu har jag väl svamlat klart om sånt för den här gången. Var bara tvungen att skriva av mig.

Har klippt mig idag. Och målat klart grundfärgen i taket. Imorn ska jag måla den 'riktiga' färgen, sen är det bara
 väggarna kvar. Borde bli klar innan mamma åker, jag hoppas det iallafall så man kan köpa möbler innan hon åker.
Det blir lite segt att fortsätta sova på soffan när man ska upp i skolan.
I can't wait tills det blir klart!!

Ska lägga mig och läsa/kolla på tv nu.. måste försöka börja lägga mig i tid! :P
as if.. haha

See y'all wednesday!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0