I didn't know it then, but I made a mistake...

Har haft en utmärkt trevlig långhelg! :)
I fredags fick jag se urgulliga, pyttelille, Isac!
Åh, så söt! Men han var för liten för att jag skulle våga röra honom, haha.
(Måste öva mig på den lilla 'fobin':P)
Senare på fredagen kom Lena hem till mig :D
Det var mycket trevligt, och efter mycket prat som ledde till att vi kom i säng för sent
så var vi rätt trötta när vi skulle upp åtta på lördagen för att åka in på balett i Gävle!
Oj vad det var skoj!:) I like it.
Vi hann efter det med lite window shopping och en lunch på Wayne's innan vi drog  vidare till S-hamn.
Där väntade Sara och Strömmingsleken.
Luktade sjukt äckligt.
Men det var trevligt, åtminstone till en början haha.
Vi somnade ganska tidigt och Eva tyckte vi var astråkiga och gav oss några tips om killar, haha. Herregud.
Idag vaknade man vid lunch och så blev vi serverade världens hotellfrulle! Holy! Mums!
Vi tog Ceazar ut på en promenix sen blev det Bollan, sen hem.
Fick vänta på bussen i 40 minuter i Gävle så jag gick till Wayne's igen (handlade av samma tjej 3 ggr på 2 dar:P)
En bagel m. creme cheese & marmelad to-go. MUMS!
Sen hade jag tur när jag väl kom till Viken att lillebrollan kom och hämtade mig på cykel! Haha.
I know, snällt va? Han skjutsade mig hem, frigging 6km, på cykeln också. Snällt.

Nu sitter jag och kollar på E!, man lär ju uppdatera sig lite på kändisskvallret, hohoho.

School imorn.
jag måste duscha sen sova...

NIGHT

(I miss the times when you used to sing Here In Your Arms to me...I didn't know it then, but I made a mistake, a big one that it's to late for me to make up for. Now, I guess I'll see you when I see you. And that makes me sad.)


Jag och min date Sean  Brandi och Ross

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0