Mys-kväll!

Ja, då sitter man här då och funderar...
Första riktiga veckan i skolan är avklarad.
So far känns det faktiskt riktigt bra, med klassen och allt.
Funderar ändå på att byta till ekonomi... vet inte varför riktigt, troligtvis för att språk 3orna verkar ha världens
absolut trökigaste schema, och jag tror nog säkert att vårat blir lika tråkigt.
Linnea berättade att hon har håltimme från 9 till 15 en dag. Förstå vad tråkigt.
Jag som avskyr håltimmar. Sen går man ju nästan inte med klassen alls när man går språk.
I alla fall inte i trean. Jaja... vi får väl se hur det blir. Nån som har någon synpunkt?

Har åkt på en släng av ruskig förkylning igen kan jag ju passa på att berätta.
Så fruktansvärt jobbigt! Irriterande. Men men, lika bra att ta det nu så man slipper det sen förhoppningsvis.

Ska bli en trevlig helg iallafall.
Imorn blir det först balett i Gävle.
Sen kanske möjligtvis en liten shoppingtur.. :)
På kvällen är jag och bror bortbjudna på mat till moster och kusin :)
Söndagen kommer spenderas på ledarträff. 9-17 är det planerat.
Ska bli intressant. Men lite nervöst av nån anledning, har ju liksom inte varit inblandad i SGA på så länge..

Haha, sitter och kollar på slutet av 'The Wild' nu. Jag gillar dom här nya tecknade djurfilmerna. Crazy.
Har ju missat typ hela den här filmen nu men den är ju kul så det spelar ingen större roll, det är ju inte direkt
en superkomplicerad handling heller så :P

Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig idag.. funderar på en kurerande Ben & Jerry's, kanske. Och kanske en film.
Helt själv. Få se om jag överlever eftersom det är svinkallt på altanen...

-I know, 'Shut up Larry, that's stupid'.
-No, actually, that's brilliant!
-Really!?

The Wild

Hejdåå for now.





Mys-Mimmi :), Sötnöten Isac :), Mina fina, egen-odlade vindruvor MUMS!
Gott och blandat bilder på saker jag gillar :)

Kommentarer
Postat av: Mike

Jag tycker du ska göra det du absolut känner för och verkligen vill göra. Försök att inte tänka på schemat så mycket. Tänk mer på vad du vill göra sen efter gymnasiet.

Beträffande förskylning så rekommenderar jag starkt mycket C-vitamin och promenader, lovar att det är bästa kuren. Sen även Grönt té med eventuellt lite honung :) Går bra utan också!

2008-08-30 @ 08:26:19
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0