The Cityfest has börjat

jaaaha. då var man nyss hemkommen från Cityfesten då.
inte lika mycket folk som man hade hoppats på, men men.
spenderade fan halva tiden med att leta efter en viss sofia hökdahl :P haha
när man inte letar efter henne då springer man in i henne säkert 4 gånger på en kvart.
när man letar efter henne däremot.. ja, då får man leta! haha.
sofia, om du läser det här! Jag behöver ditt mobilnummer!! :P

anyways. nu är man hemma och har smällt i sig en kopp vaarm choklad. det var mumma det. :]
funderar starkt på att lägga mig och gå upp "i tid" imorgon (som min mor brukar säga), men det brukar ju aldrig bli nåt av det hela.. speciellt inte det där med att gå upp i tid.


fredag lördag blir det nog cityfesten igen, man lär väl kolla på amanda jensen bara för att liksom...
får väl se om jag får med mig nån vettig människa med mig in.
bara det INTE är ett par, haha :P sjunde hjulet om nåt var man ju ikväll kan man ju lugnt säga..

OH WELL shit happens, life goes on som det heter.

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0