I know you are, but what am I?

Jag ska gå och lägga mig!
Nu på en gång!
Fan vad besviken jag blir på mig själv, efter att varje gång som jag har bestämt mig för att gå och lägga mig i tid
så sitter jag uppe och glor ändå.. inget vettigt gör jag nog heller.
Fan.

Ikväll var anton och jag på bio iallafall.. Love Guru. Kul som fan. 
Full av ordvitsar som alla svenskar i publiken hade 0 koll på.
Jag och anton var dom enda som skrattade. Everyone else's loss.
Lite frustrerande tycker jag nog allt att det är när ingen fattar skämten.
Missar ju liksom en massa roligheter som verkligen gjorde filmen..
Mariska Hagarthy till exempel.. jag menar HALLÅ, det är ju hon från Law and Order: SVU.
Alltså en skådespelerska.
, nu vet alla ni som ska gå och se filmen det iallafall och kan skratta när
hon dyker upp på vita duken när han hejar på kändisar.. Jaja, ni kommer fatta när ni ser den..
Kul är den iallafall!

Nu lite senare på dygnet har jag tittat på en brittisk tonårsfilm called St. Trinian's.
Den var väldigt okonvetionell, lite otippat och härligt brittiskt konstig. Haha.
Men inte sådär jättejättebra kanske, men helt klart... intressant på nåt vis.
I och för sig är jag en sucker för brittiska filmer.. och "the british accent" of course!
Driving LessonsBallet Shoes är två bra, engelska, filmer.
Så nu vet ni det. Måste också tillägga att YouTube är kanske klart bäst!
Bara randomly sådär..

Nej, nu får du skärpa dig Amanda. Gå och lägg dig.
Imorn vankas det shopping spree med Emmsan :] Det var inte igår man såg henne!
Ska bli jättetrevligt!
Torsdag blir det en Bollnäs trip för att fixa det sista med lägenheten. Skönt när det blir klart.

Men nu, som sagt, SOV TAJM!

Godnatt!

P.S DET SPÖREGNAR UTE, SÅ HÅLL ER INNE OM NI VILL FÖRBLI TORRA! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0