Have you ever seen the rain?

Jaha, då är man hemmavid igen efter att ha spenderat dagen i Älvkarleby på Älvkarleö Herrgård.
Det var faktiskt trevligt om jag får säga det själv, lite långtråkigt at times kanske :P men over-all trevligt :)
Träffade Emelie för första gången på jääättelänge, och snackade också lite med Angelika :)

Jag är nu officiellt tränare för Astroline med Sofia, Jenny, Jonna och kanske nån till? hm.
Ja, det var i alla fall jag, Sofia och Jenny som planerade.
Det visar ju sig att Sofia är lillasyster till Gustaf i min klass? Tror jag iallafall :)
Så det var ju lite coolt, haha.
Jenny har bokat in mig på åtminstone 2 kurser, kanske 3 inom de närmsta veckorna.
Baskursen, trampett kursen och eventuellt fristående kurs. Eftersom hon vill att jag ska vara
huvudtränare för friståendet. Men sen vill hon ju ha med mig i RM truppen också:P haha.
Jaja, vi får väl se hur det blir...

Kollar på Bingolotto nu xD med Peter Stormare.
Asball den killen. Han skulle man känna!

Nej.. Dammsugaren väntar..
Och mer Stormare of course ;)

hejdååååå

Kommentarer
Postat av: Mike

Välkommen tillbaka:)

Lycka till med träningen....

2008-08-31 @ 20:10:38
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0