Second day of school.

OJ vad jag sov av mig mitt neggo rus igår!
Vaknade imorse, glad och pigg som en lärka, haha.
Mood swings anybody, kan ju rekommendera att sova för att underlätta sånt, även om jag själv är
en sån som inte behöver sova så mycket egentligen :P

Har faktiskt haft en trevlig dag med lite frågesport eller vad man ska kalla det...
Lite DDR (dance dance revolution) blev det för vissa killar och en tjej i klassen.
Lite fruktsallad lekar. Och lite schema utdelning.
Vart inte många lektioner kvar för min del  på schemat om jag ska vara ärlig.
Men för resten av klassen var det nog ett ganska rejält dåligt schema,
får se vad det blir för ändringar då.

Imorn blev vi LEDIGA, ja, underbart - jag vet!
Det är ju pluset med att flytta med skolan.
Och imorn kommer Lena hit!
Vilket även betyder städning för min del för det är galet stökigt här just nu, haha.



OJ igen, slumrade till en stund haha,
nu är det nog dags att sova så man orkar upp till pingis-kvarten imorn 8.30!
Hohoho.

Min dator gör mig GALEN just nu, detta förklarar varför jag fick en ny.
Den här funkar ju verkligen inte. Blä. Saknar min dator.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0