Stick It!

Sitter och kollar på Stick It, får mig att sakna gymnastiken... och får mig supertaggad så jag studsar runt som en speedad gummiboll på väggarna!
Men också deprimerad när jag ser Missy Peregrym's extremt vältränade, snygga kropp. Seriöst.
Det ska lätt bli mitt mål för i år.. eller ett par år, haha. Allvarligt talat, she's ripped!
Känns som om det skulle vara något SOFT :)

Anyways, var i lägenheten i Bollan för sista gången idag :(
Lite vemodigt är det ändå, man saknar ju den lilla mysiga lägenheten och att bo själv.

Har anmält mig till dans nu! Tänkte bara säga det...

Men men, nu ska jag titta klart på filmen och bror ska fixa datorn min!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår att det känns lite ledsamt med lägenheten i Bollnäs. Men jag är iaf glad att ha min Amanda hemma igen, på riktigt!

Tack för den trevliga shooppingturen i onsdags, köpte den där champinjon-mössan på hm igår :P.

Måtte det ta så lång tid innan vi träffas igen som det gjorde sist!

Saknar dig!

Puss <3

2008-08-15 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0