Who's got what it takes to be, my guy?

Japp, just den frågan Who's got what it takes to be, my guy? har jag frågat mig länge.
Jag trodde jag visste svaret förra året, och vem vet, kanske hade jag rätt. Det var ju ändå jag som flyttade, right?
Men allvarligt talat, det kan väl inte bara finnas en som passar? Det vore ju knäppt...
Och helt kört för mig isåfall, och det vore ju lite småtrist..
Jaja, man ska nog inte avvärja tankarna att man kommer sluta som en crazy cat lady riktigt än, för man vet ju aldrig.
Inte för att det skulle göra mig så himla mycket. Jag gillar katter... och så har jag ju Emma så klart :) haha

Who's got what it takes (to be my guy) är förresten en låt från Camp Rock, go figure eller hur..
Men den är ju lite tänkvärd om man inte har så mycket annat för sig (om man målar tillexempel:P)

Mamma höll sitt ord och köpte glass till mig och Anton idag iallafall, det var gott.
Som tur var så tyckte hon inte om min glass så den får jag ha för mig själv! hahaha.
Värre är det för Anton eftersom hon älskade hans Ben & Jerry. HA.

Har precis kollat klart på Elizabethtown med mor och nu ligger jag här och funderar på hur många hjärnceller som jag har förlorat av dagens måleri.. känns som flera hundra, haha.

Så nu ska jag läsa en bok istället för att sitta här...
Eller ja, jag sover ju på soffan nu så det är där jag ligger.

Imorn är det söndag. Först kalas, sen middag hos mormor.
Förhoppningsvis så får jag min säng såld med (håll tummarna!!) hoppas hoppas hoppas!

Peace and love

Kommentarer
Postat av: Emma

Du o jag Amanda! <3

2008-08-19 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0