dan före dopparedan!!

detta är helt galet.
IMORGON ÄR DET JULAFTON!!
för alla stackars satar som råkat missa det alltså....

inbunkrad på sitt rum sitter man,
alla julklappar är inköpta och inslagna.
det känns rätt skönt.
föräldrarna sitter på altanen och tittar på bingolottos uppesittarkväll (jaja, dom ÄR helt hopplösa...)
och så slår dom in paket och jag & bror får inte gå ut dit.
jag lovar att hur mycket än föräldrar gnäller o gnyr om denna julafton och alla paket
så njuter dom i smyg av att få hålla hemlisar för deras barn och smyga med paket och hålla på..
och det är ju bra, annars skulle vi vara utan julklappar haha.

trots att det är snart julafron och trots att jag njuter av gammal musik som jag hittade på datorn från min första mp3
så har jag lite problem....
mami har köpt 2 klänningar, jag får välja en som jag vill behålla, och jag vet inte vilken jag vill ha....
dilemma jag vet.... tillika i-landsproblem men whatev.
mitt andra problem är att vi ska till badhuset imorn, vilket egentligen är tokerier nu när man äntligen sparat ut
lite vinterpäls i hopp om att frysa mindre... ja, nu lär man ju ta bort det tills imorn så man inte skrämmer barn och annat
folk som försöker njuta av en trevlig julaftonsmorgon på badhuset... jobbigt värre.

jaja nu ska jag lyssna färdigt på min funkiga 12-års musik och ta i tu med i-landsproblemen....

see you all.

GOD JUL PÅ ER!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0