en långtråkig måndag.

Nä, fy fikonbulle vilken tråkig måndag.
Ingenting att göra förutom att "göra nytta" som min mor älskar att säga...

Jag förstår inte hur mitt rum alltid kan vara stökigt, oavsett hur mycket jag städar.
Det bor väl nån trollunge under sängen som stökar till.....

Har fått kontakt med min pyssling i Finland också :)
Pyssling = fyrmänning på finlandssvenska haha.
Hon verkar väldigt trevlig och heter Therese.


Här är min döende palm :( Fast nu är han ännu döare och släpar ännu mer i golvet :(

nåja, jag får väl göra lite nytta då........

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: häni

trollunge haha :D enda trollunge i ditt rum är nog en som heter amanda ;)))))))) hoho!!

2008-12-29 @ 19:33:06
Postat av: matilda

Oj, din växt ser ungefär lika pigg ut som dom hemma hos oss haha. Vet inte hur många stackars blommor jag tagit död på :/

2008-12-30 @ 13:56:03
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0