önskelista 2008?

VAD i hela ungsluckan ska man önska sig i julklapp?
ja, det har jag funderat på ett tag nu....
Singstar har jag kommit fram till.
Och GuitarHero.
Men jag kan ju inte bara önska mig tv-spel, haha.
Kläder har jag önskat mig också, för jag gillar inte att få presentkort eller pengar i julklapp.
Vad är det för skoj med det liksom?
Kommer säkert få det ändå, men hur kul är det att öppna?

Jag vill ha nåt som jag kan leka med resten av kvällen.
Haha.
Om nån har någon idé, please tell me.

Om cirkus en timme är det ledarmöte....
Sen väntar en hel NATT av plugg till morgondagens redovisning.
Joy.

Adjö då så längee ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för senast gumman! Har redan börjat gnaga på bh:n ;)

Svårt att önska sig nåt som man kan leka med på julafton när man är 18 :P Jag har iaf också önskat mig singstar, ABBA!! :D

Har en fråga till dig också, vad sägs som utgång på juldagen?;) Du kan väl svara asp ;)

Kram! <3

2008-12-16 @ 17:51:49
Postat av: hänipäni

du låter ju som en lite unge amanda! :D haha. själv har man BARA önskat sig tråkiga "vuxensaker" dvs pirates of the carribean filmerna, en guldfisk i en skål osv ;) haha

2008-12-17 @ 16:54:31
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0