r.i.p. min palm....

Grattis mormor och morfar på 50års bröllopsdagen kan jag ju börja med att säga :)
Har varit och firat den i trebo värdshus ;) asgod mat kan jag ju också berätta :D haha.
efter trebo bar det av hem till oss och checkade lite dansbandskampen, haha
blev ju skitsur när larz kristerz vann..... insatt som man är.. haha

har städat klart mitt rum idag också!!
nästan iallafall, hoho.

imorn börjar julklappsjakten...  
får väl hoppas jag hittar några julklappar nu när jag är ute i allra sista minuten som vanligt...
fast dom sista julklapparna ska inhandlas på tisdag, haha.
tidsoptimisterna.

måste köpa en ny palm också, eftersom min dog idag :(
hur lyckas man ta kål på en palm, det är ju frågan, men det lyckades jag med.
bra jobbat.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh noo!! din yukahama whatever.. palm? sorgligt :( men min är frisk och kry den, HOST* den har då inte smakat vatten på två månader, den går nog samma väg.

2008-12-22 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0