tv-spelsberoende? hohoho

oj oj oj,
jag kan berätta att guitar hero och singstar kan vara beroendeframkallande.
bara en liten varning :) det är nämligen det jag har sysselsatt mig med de senaste 2 dagarna.
har även fått tummen ur idag och lagt över bilderna från kameran till datorn.
jag tror jag har fipplat med inställningarna lite på den igår för vissa bilder såg sjuka ut...
kan ju bjuda på ett par nu från julafton...




snart är det 2009.
spännande..........
på nyår kommer bo, carina, SANDRA :), eva, kenneth och lena hem hit.
det ska bli trevligt, som det alltid är :)
tills dess ska jag tänka ut många bra nyårslöften, skriva upp dom, sen häfta upp dom på väggen.
haha, så jag inte glömmer bort dom!
nä, om man ska få en blund i ögat kanske.

ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0