Depp-dag

Är så jävla trött på allt.
Missade träningen idag p.g.a skolan....
Jag är väl lite så att jag tar på mig för mycket,
men vad fan, fick jag så skulle jag ju slippa själva plugg delen.
tyvärr går ju inte det om man vill "bli nåt", vad "nåt" är har jag riktigt aldrig fattat.
men visst, dagens övermänniska som ska kunna ha miljarders bollar i luften samtidigt
klarar väl det lätt som en plätt.. säger man att man har det stressigt med att vara tränare, träna själv, skolan, plugga, körkort, ha ett socialt liv kunna gå ut och ha kul, vara borta hela helgerna på det ena efter det tredje så har ju alltid alla andra det värre.. det är ju så det är, aldrig är man mer stressad än nån annan, dom har det minsann värre och själv borde man inte klaga.
Jag antar att det bara är ren tur att man inte har pojkvän. Vart i mitt schema skulle han passa in liksom? Och det sociala livet ligger ju för den delen på is den med, den är ohyggligt begränsad till skolan för min del.
Känns sådär faktiskt, ingen har tid med nån annan.


Tur att man kan kan plugga NK framför tvn när det är Grey's på.
Och Misses lista vilken ljusglimt i allt grått. haha
"När man får syn på sin killes fuckface"
haha, älskar misses lista.

Nä, back to business.

A demain.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

"när man får syn på sin killes fuckface" var förövrigt sjukt kul!! :D

2008-12-10 @ 15:50:53
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: Jane

cool blogg....

vill du ha gratis kläder???

registrera dej här gratis...finns även länk till gratis smink i min blogg...om du vill det med!!!ha en bra dag!!!mvH:Jane

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

2008-12-10 @ 15:59:53
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0