how do you doooo.

började dagen med samhällsredovisning som gick, om jag får säga det själv, ASBRA.
tror vi iallafall (jag och fröken Creutz that is) :D

efterskolan åkte jag hem en sväng innan Hännah pänna kom och hämtade mig.
vi åkte iväg och letade prylar till astrolines avslutning... när vi väl kom till gympan insåg vi att vi hade glömt grejer ändå.
även fast vi tyckte att vi hade allt.. hm.

själva avslutningen gick rätt ok... skönt att få nån veckas break.

imorn börjar jag 13.15. SKÖNT säger jag.

nu ska jag sova, tjatja.

p.s. det är asvarmt ute så snön smälter hör jag...:( d.s.


Kommentarer
Postat av: hannaholssonigen

bra att vi glömde dom viktigaste grejjerna :D haha

2008-12-17 @ 16:55:24
URL: http://denkandu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0