Le plus beau du quartier

Det braiga med depp-dagar är att dom oftast följs av en lite bättre dag :)

Idag har jag hunnit med att träna och haft mig. Körlektion också!
Wooo!

Får se om det blir nån uppvisning för mig på lördag då..
Dit ska jag ju iallafall eftersom Astroline ska vara med och jag ska stå där som en trogen hund och passa x)
Frågan är ju om man hinner förträna efter dopet? Hm...
Det vore skoj, det var ju ett tag sen man var med.

Har även haft NK prov idag. Kändes bättre än förväntat, men helt ärligt...
det här med naturkunskap är ju verkligen inte min grej.
HEJDÅ plastikkirurgi! haha.

Har jag berättat att jag fick ut min navelpiercing igår?
Jag ser ut som en galen nakenhund utan den :(
Ska göra en ny så fort hålet har växt igen.

Nu är det väl verkligen dags att tänka på refrängen känner jag.
Tidig morgon imorn. Tur man får skjuts B)

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0