dan före dan före dopparedan

Hoho, mami pratar med telenor på telefon och det går fruktansvärt hett till..
jag tycker synd om stackars jonas som får sitta och prata med mami, hon har ett väldigt
ruskigt teperament. tro mig, jag vet, hoho.
och hon är INTE glad nu.... inte inte inte glad.
det är lite småkul att höra att hon är arg på nån annan än mig o lillebror för engångskull. haha.
fast lite synd om jonas är det ju som sagt....
men telenor suger kan jag säga, så nu vet alla det!
inga chefer har dom tydligen, och ingen känner nån inom bolaget, och ingen vet nånting. suckers.

jaja, dagen består av gävlebesök med Emmmmmmmmma :) och sen 54års kalas.
det ska bli trevligt! hoppas man hittar lite paket :) åtminstone till brollan.

haha, nu tog samtalet slut med ett "vilket jävla pucko, fyfan". och ett "jag blir så jääävla upprörd på den där jäävla killen"...
om ni undrade tänkte jag ;)

och hänipäniii nu har jag köpt biljetter till lobby ;)
så vi ses på torsdag ;)



OJ glömde att lägga ut detta... klantigt...
har iaf hittat delar av julklapparna till brollan.
det var skoj o träffa Emmsan också ;) haha.
men nu ska jag kanske lägga mig i sängen o glo på tv tills jag somnar.
ska till gävle 10 imorn!!!!! jag vet... det är sjukt.... haha.

gonatt.

Kommentarer
Postat av: häni

GOOD amanda!! Iknow where to find you @ juldagen ;))) hoho! ;)

2008-12-23 @ 23:00:19
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-23 @ 23:05:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för igår gumman!

Som vanligt super kul o få träffa dig igen!:)

Ledsen för att jag inte hörde av mig idag, har haft en sjukt stressig dag med storstädning på jobbet och födelsedagsfirande. Hann inte träffa Sofie idag heller :(.

God jul hälsa familjen så mycket!

Skulle ha velat sett din mamma när hon skällde ut den där Telenor-muppen! XD

Puss!

2008-12-23 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0