en flickflack, tack!

spenderade hela 4 timmar av mitt liv igår på sjukhuset.
fick göra en CT röntgen, vilket jag tycker är ascoolt haha.
det var som tur var bara en stukning i min kära käke, ingen spricka.

imorgon bär det av till tandis i ottan för att kolla så att gaddarna är OK också.

var och handlade paket till Emma pemma med Vicky McLicky idag, det blev helt ok paket ;)
haha. sen direkt till träningen med RM.
Det gick relativt bra, fast Emma stackarn gjorde illa sig och det var ju inte direkt bra.
Men jag blev dagens gymnast på tumbling och fick en liten present :) wooo :)

nu blir det mackisar och falukorv.


så mätt och glad efter den supersvenska middagen.
nu vankas repetition av svenska redovisningen och sen SOVA.
Tandis imorn 07.40, YAY - not.

hejdå på er.

Kommentarer
Postat av: matilda

Gumman...haha. Hoppas tandsingarna sitter som dom ska :P

2008-12-12 @ 00:31:00
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0