nä nu tänker jag sova!

ugh, och så var det söndagkväll igen.
 är det nånsin nåt annat?
helgen var förbi innan jag hann fatta att det ens var helg och nu har måndagsdepressionen etsat sig fast igen.

min helg bestod av ett 20minuters dop, dop fika, direkt till SGAs luciauppvisning (vilken förövrigt var kaos), direkt därifrån hem för att sen åka och köpa mat/ hyra film med bror och kusin.  Lösvikt med Robert Gustavsson och What Happens in Vegas blev det med min trogna Bohemian Raspberry Ben&Jerrys.
Sova fick jag inte göra förrens cirkus 4.30 kanske då jag och kusinvitamin äntligen bestämde oss för lite skönhetssömn.
Vid 13 blev vi väckta av min kära far, 30 minuter senare satt vi i bilen på väg in till bion i Gävle.
Vi såg nya Disney filmen Bolt, den var faktiskt bra. :)
Direkt efter filmen var det bara att åka hem och byta om och sen iväg på Astrolines träning.
BAAAAAH.

Som tur var har jag fått tagit det lite lugnt nu på kvällen och kollat på The Family Stone som också var helt ok bra.
Nu har jag gått och lagt mig men är liiite för pigg för att sova, men det är väl bara att lägga sig ner, rulla tummarna och invänta "Everybody was kung-fu fighting" när det är dags att kliva upp.
Ge mig jullov, och ge mig det snabbt!

godnatt då.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

ÅH NEJ, inte "kung fu fighting". jag har hemska minnen av den låten ;) haha. närå, inte fullt så hemska kanske.

2008-12-10 @ 15:49:08
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0