A day in the life.

Åh, jag hade världens mysigaste dag igår.
Slutade tidigt från skolan så jag åkte hem och städade undan lite tills föräldrarna skulle komma hem.
Mitt i allt städande bestämde jag mig för att baka.
Bläddrade igenom hela kakboken och bestämde mig sen för att göra en tigerkaka.
Mmm... mumsade tigerkakssmet när jag väntade på att ugnen skulle bli varm.
Sen när kakan blev klar blev den så fin, så fin. Det gjorde jag bra.
(Allt främmande senare älskade den också! :))

Hoppade sen på cykeln och gav mig av till Madde, Jonas och lill-Isac.
Det var supermysigt. Förutom att jag, somvanligt har asdålig tajming och kom dit mitt i maten.
Men jag tordades till och med hålla i honom två gånger! Han är så himla söt.
Sandra kom också dit sen när Jonas hade åkt och hon jag och Madde satt hur länge som helst
och bara tittade och pratade. Haha, att en sovande bebis kan vara så facinerande!
Dom följde med hem till mig sen och fick tigerkaka (som sagt) och när vi kom
hem så var Maddes päron där också för mamma och pappa hade kommit hem.

Så nu är det fullt hus igen...
Jobbigt måste jag säga ändå, det är så trångt :P
Planerna nu när papi är hemma är iaf att äntligen göra klart mitt rum!!
Soffan börjar tråka ut mig, ha.

Jaja, är trött efter inlines åkningen, ska ju upp tidigt och ha franska imorn. Och Coopers test. Orkar egentligen inte.

Oh well.
Heeeeeeeeeeeeeej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0