Ångest ångest ångest!

GAH sitter här och försöker febrilt komma på om jag har något annat att sätta på mig.
Känner mig NAKEN, har en tubklänning och strumpisbralls. Galet. Klänningen åker ner hela tin också
så jag har tejpat den, jag vet insane.
Hittade klänningen jag har letat ihjäl mig efter på Gina idag, på REA 100 spänn. Eller ok, 99.50, men same shit.
Jag skuttade glatt in i provrummet och den satt som ett smäck. Men jag fick för mig att den var för tight....
Så jag köpte den inte... nu har jag ångest som ett as. FY FAN vad snygg den hade varit ikväll.. blä.

I allafall så är det utgång på G. EMD på lobby haha. Soft.

Nån mer som ska gå?
Jaja, det får jag väl se ikväll antar jag.

Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0