If I could fly away from here!

Idag började jag 8.15. Hel sjukt. Alldeles för tidigt för att någon hjärna ska fungera då.
Övervägde starkt att gå till skolan i mina pyjamas bralls, skulle ha varit fruktansvärt skönt...
men man kan ju inte göra det här.

Blev fruktansvärt irriterad när jag och Amanda skulle ha samhällskunskap och upptäckte att
HR hade fått schema ändringar så det inte passar in på våra scheman nå mer. Fuckers.
Och imorn ska vi får schema ändringar, fan, jag känner på mig att allt kommer att gå åt helvete
med min planering om att lägga in alla jävla ämnen jag har missat.
Fuck Fuck Fuck Fuck Fuck.

Jag är på asdåligt humör. Har Historia läxa tills imorn också.
åter igen, fuck


Kommentarer
Postat av: Mike

Oj oj oj! Inte kul när man är på dåligt humör. Men "för att komma fram till ljuset så måste man gå igenom mörkret" sa en vis man en gång till mig :)

2008-09-15 @ 20:03:28
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Simon

Mmm... pyjamas...

Läs min blogg xD http://metrobloggen.se/SimonPersson

2008-09-15 @ 23:04:19
Postat av: matilda

Vad är det för fel på pyjamas? Jag struttar runt i mina Hello Kitty pyjmasbrallor på statoil, det du ;P Blev tydlige utstirrad enligt N, själv tror jag de va lite avis på mina brallor (läs pyjamasbrallor) hehe. Hör av dig någon dag, så kan vi hitta på något. Lovar att inte ha pyjamasbrallor ;)kram

2008-09-18 @ 21:12:36
URL: http://matildaa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0