If it makes you happy, it can't be that bad?

FAN vad jag har ont i fötterna/benen.
Har jobbat 6 timmar på FH, Bolaget, Rockabilly grejen eller vad det nu var.
Pugh Rogefeldt och shit.
Intressant att se vissa kompisars föräldrar dyngraka.. haha.
Packade vuxna är så fruktansvärt dryga, nej usch och fy.
Trodde aldrig kvällen skulle ta slut men det gick rätt fort ändå...
Plus att man blev ca 200 spänn rikare redan inatt. Soft.
Det är härligt med extraknäck.

Jag brukar alltid tänka på bra saker att skriva i bloggen,
men när jag väl kommer till datorn så kommer jag inte ihåg en enda.
Synd. Men det är väldigt underfundiga, smarta saker. Oftast.

Imorn är det söndag vilket = träning och sovmorgon. SKÖÖNT!



If it makes you happy, it can't be that bad.
If it makes you happy, then why the hell are you so sad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0