just another wednesday night

Känns som om onsdagen den 10/9 2008 var en vääääldigt lång dag.
Min dag började halv 7 med väckning med frukost på sängen till far, som fyller.
Sen skulle jag möta Johanna klockan 8.40.
Prick 8.40 var jag vid järnvägsstationen där Johanna väntade. Snacka om att vara precis i tid.
Sen var det franska läxa, NK redovisning + labb, lunch (blä), hinderbana + konditionsuppgift på idrotten
sen äntligen slutade vi. Vi hade ju tjatat till oss ledighet från svenskan och info layouten var inställd!

SKÖNT!

Runt sex tiden trampade jag iväg till resecentrum för att möta Sara på 41an till New Schoolen.
Det var skoj, och jag fick även en chans till att göra bort mig idag med, så det var ju kul haha.
Gjorde helfel på dansen, och det sjuka var att jag tog i nå så grymt i det jag gjorde fel på också.
Och det var dessutom helt annorlunda än vad alla andra gjorde, så alla såg det.
Men jag är ju glad att andra (speciellt Sara) fick sig ett gott skratt iallafall ;P

Imorn har jag skapande verksamhet hela eftermiddagen. 
Kommer, precis som idag bli en låååång dag.
Ska duscha och sova, försöka göra't i tid också så jag inte blir så jävla trött på mornarna.....

night
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0