memories that remain...

Har haft en MYCKET trevlig dag, åkte direkt från skolan till Gävle för att träffa Emmsan innan dansen.
När jag kom in hade hon med sig Viktor också vilket var väldigt trevligt eftersom jag inte sett honom på år och dar.
Han var iofs inte där så länge, men det var ju kul så länge det varade. Sen hade ju såklart jag och Emma mycket trevligt/mysigt när han hade gått med! :)

När jag kom hem efter cykelturen från resecentrum hem efter dansen så la jag mig på uppfarten för lite stjärnskådning, mycket skönt. Jag tänker görat oftare.




Gårdagens klart sötaste kommentar fälldes av supersöta Alma.
Efter att hon skulle göra en frivolt men istället gjort det läskigaste magplasket på länge så hade vi denna konversation:

Jag:
Alma! Vad gör du?? Du höll på att skrämma livet ur mig, du får inte tveka och göra såna där magplask igen,
tänk om du hade gjort illa dig.
(När jag såg att hon levde...) Haha, men det blev en riktig sprattelpannkaka det där hörrudu.
Alma: (skratt) ja, ojdå! men det var nog för att jag inte var särskilt koncentragerad tror jag!
Jag: haha, jaså var det därför.

jag höll på att dö, det lät så roligt. :)

What does tomorrow bring? Who knows!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade det mycket trevligt! Skönt att få träffa dig igen! Slår en pling till dig imorrn kväll! :)

Love you!

Puss<3

2008-09-27 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0