Ska iväg och dansa!

jaha då var det torsdag igen och dags för street.
Jag börjar om 45 minuter.
Inte sådär överdrivet taggad faktiskt, är ju mycket yngre folk i min grupp och ingen som jag känner.
Men förhoppningsvis så börjar Andrea med mig nästa vecka då :)
Vad ska man ha på sig då? Ja, det är frågan. 'Ha på er jäääättestora t-shirtar och baggy brallor'
Ja, för det är ju min garderob smockad med. Great.
Nej nu ska jag vara positiv :)
Det är ju bra träning och säkert jätteroligt när man väl kommer in i det.

Imorn börjar jag 8 eftersom jag ska vara med på Företagsekonomin.
Morgondagen kommer bli sjukt lång. Usch.

Men man överlever ju alltid :D.

Well, dags att byta om och cykla iväg. Har så mycket överskottsenergi så jag kommer studsa runt på väggarna snart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0