Söndag hela veckan

Jaaaaahaja då var det söndag igen då!
Vaknade vid halv 10 utav mig själv, hade nån slags 'mardröm'
den var inte riktigt läskig ändå, även fast det låter så om jag berättar om den...
ja, för att göra en lång historia kort så drömde jag att min bror skar upp mina armar
och gjorde liksom fyrkanter i huden för att han inte fick tjejen som han ville ha.
Så när jag försökte stoppa honom så skar han mig, och sen sprang han över till tjejen
och skulle göra det på henne också. Och så sprang jag efter och skulle prata med
hennes bror för att vi skulle stoppa honom. Sen kom mamma och tjejens pappa
och fixade allt :P haha, hel sjukt. men konstigt nog så var det alltså inte särskillt läskigt.

När jag berättade det hela för mamma så sa hon bara 'Ja, det är för att du kollade på en sån läskig film igår',
med 'läskig film' så syftar hon alltså på King Kong xP Knäppis. Hon såg den ju inte ens.

Idag har papi varit så snäll att han målade taket åt mig, så nu är det fint :)
Imorn ska vi gå lös på väggarna. Woooo :D Längtar, längtar, längtar, tills det blir klart
och nya möbler är inflyttade. Men det har jag nog sagt förut med:P

Nu blir det dusch och tvättning av klädet. Sen blir det mami's köttbullar, sen blir det en tripp till Madde, Jonas och söt-Isak!

Imorn är det skola. Jag blir trött i ögat av blotta tanken, haha.

Tänkte att jag skulle bjuda på en av mina favoritbilder på mig själv.... ;)

Jag gillar att shoppa!

Japp, sådär, varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0