demi, demi, plié och piruett!

Ah, har haft en halv-mysig dag idag :)
Började tidigt med balett!
Det var mycket, mycket trevligt.
Strosade sedan runt i Gävle ett tag (ett tag = 2 timmar :P) och som vanligt så resulterade det i kläder, haha.
En cardigan, en scarf och 2 XXXL t-shirtar till dansen.
Köpte tishorna på klädjätten. Dom har upp till XXXXXXXXL där (8 x!) helt galet.
Jag provade XXXXXL (5 x) och höll på att drunkna, haha.
Räckte mig till vaderna och ärmarna såg ut som långärmat, HAHA det var skrattretande.
Men klädjätten var förövrigt ett skönt ställe att hänga på, fullt med coola panschisar och urballa 'halksockor FÖR VUXNA'.
Måste ju gå tillbaka och köpa mig ett par nångång! Helt oslagbart.

När jag var på klädjätten så ringde mor min och berättade att vi skulle till mormor &morfar, så då åkte jag HEM.

Vi åkte hem till mormor&morfar eftersom, tydligen, så var mormor's kusin där och mormor ville att vi skulle träffa henne. Anna-Karin hette hon och hon var där med sin man Lennart. Dom var trevliga och vi satt och snackade med dom ett tag. Jag, Sophia och Anton var inte riktigt deltagande i Mormor, morfar, Lena,mamma, A-K och Lennarts samtal dock:P Men trevligt var det, och fika fick vi!

Har tagit det jäkligt piano nu på kvällen, kollade en stund på King Kong med daddy.
Imorn ska jag nog ta mig i kragen och måla det jävla taket i mitt rum en sista gång,
och den här gången ska det fan i mig vara den sista gången! 

Jaja, nu är jag trött och ska SOVA. Skönt.
Talk to y'all laaataaaaaaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0