Arn, the movie.

Hemkommen från den längsta dagen i skolan.
Jag tycker faktiskt att det går bra, men det kan ju vara för att jag inte har engelska och religion nu...
Har ju några helsköna typer i klassen också måste jag ju säga, haha.

Lina frågade om jag skulle med ut ikväll men jag tror att jag hoppar det, ska upp och dansa imorn
och då lär man ju vara pigg och alert, vilket jag gissar att jag inte blir om jag går ut ;)
Får bli en annan helg. Typ, den 20:e haha.

Ska gå på bio med familjen istället ikväll
(woo, jag vet, dissa utekväll med kompisarna och gå på bio med familjen istället.
Men jag har faktiskt inte råd direkt just nu heller....)

Det blir Arn istället, får se hur bra/dålig den är då....
Hoppas det är nån man känner på bion så man kan känna sig lite bättre till mods iallafall :P

 Men jag hade fan varit rätt taggad på utgång, men det får bli en annan gång som sagt.
Då ska jag göra vadet som jag och Carro hade sist ;D Haha, for sure!

Jag funderar på om det är någon som ska på den där jäkla insparken nästa vecka?
Går folk på sånt? Ja, inte vet jag, man lär väl höra sig för i skolan nästa vecka antar jag.

Anyways. Ska göra nåt vettigare av tiden. 
Adios!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0