23:23 pm.

idag har jag varit superduktig och övningskört som en gnuhane som Mollie brukade säga..
Har till och med kört hem från Valbo! I know, crazy huh...
Livrädd var jag också, tror inte jag andades det minsta på hela vägen. Hohoho.
Spänd som en pilbåge. Usch, det där jävla körkortet får man väl aldrig... :P

Har även köpt färg till väggarna idag, så imorn medans jag är på träning ska papi få måla stjärten av sig.
Bäst för han det. Haha.

Sen blir det möbel frossa. Ooooh. I can't wait!

Imorn börjar individuellt val. Jag och Amanda ska infinna oss hos Daniel kl. 10.00 för lite Historia A. SUCK.
Sen slutar man 5! Fy finland vad segt. Men jag ska ta mod till mig och prata med SYO tanten om att byta inriktning..
Men hon kommer ju halshugga mig med närmaste gilijotin, så det är inte nåt jag ser fram emot precis.

MEEEEEEEH, nu ska jag gå och dusch. Sköönt.

haaaade!

'We should get jersey's, cause we make a good team.
But yours would look better than mine, cause you're out of my league.'
-Relient K

Kommentarer
Postat av: Simon

Hon dampar nog inte^^ hon va värst lugn när jag var där :P

2008-09-09 @ 22:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0