I've been dreaming of the things I've learnt about a boy..

såja, nu har man avslutat 1sta träningen med den nya gymnastikgruppen.
Helt crazy, 4 tränare, jag, Rebecca, Sofia och Jenny. Och gymnasterna sen, de flesta tjejerna verkar
gulliga, men killarna var sjövilda haha. Helt crazy somsagt. Och på söndag ska jag, Sofia och Rebecca
ha dom själv... Får väl se hur det går, haha. När 2 av ledarna eventuellt ska gå ut på lördag och sen har kurs hela helgen
och så direkt efter kursen så är det träning. Kommer bli jobbigt. :P

Imorn har jag lovat Johanna att komma in till skolan lite tidigare för att hjälpa henne med spanskan. Hohoho.

Kommer bli en lååååång vecka det här känner jag.

Idag fyller Brandi 20 år och min kära farbror Bosse fyller 42!
Imorn fyller papi år också... hela 45! Galet. Vilket också betyder att jag är tvungen att gå upp supertidigt imorn.
Ahhhh, när får jag sova? 
nädå, så farligt är det inte.

nu blir det till att kolla klart på 'About a boy' sen dusch sen sova!

peace.

I've been dreaming of the things i've learnt about a boy
Who's bleeding, celebrate to elevate
The joy is not the same without the pain

Oh Oh ...

Ipso facto
Using up your oxygen, you know i'm shallow
Calling out for extra help
You've got to let me in or let me out

0h something to talk about
Yeah something to talk about

I've been dreaming of the things i've learnt about a boy
Who's leaving, nothing else to chance again
You've got to let me in or let me out

Oh something to talk about
Yeah something to talk about

-Badly Drawn Boy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0