Tisdag= Astroline träning

Sitter och kollar på Navy CIS i väntan på träningen.

Hade en mysig dag i går med den nyblivna 15 åringen.
Vi lyssnade på julmusik och jag städade ur förrådet uppe.
Det gick kalas, jag gjorde några riktiga fynd, som tillexempel:
en pruttkudde, indian fjädrar+hårband+halsband, barbisar, en masakrerad barbie bil
och en poliströja. Asball. Kunde ha den fortfarande också. Coolt.

Har träning med Astroline om 35 minuter.. undra hur lång tid det tar att cykla fram till Björksätra?
Inte så lång tid väl... typ 10 minuter? Jaja, jag tänker åtminstone sitta kvar ett tag till.



okej, nu är det bara 20 minuter kvar... jag börjar bli smått stressad to be honest.

GOTTA GO!

BYE

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha julmusik?! Ni är knepiga :P Men älska att hitta en massa gamla saker som man hade glömt. Det är det som gör det värt att städa :P

2008-09-23 @ 22:23:30
Postat av: Amanda

JA jag kom på hur man svarar på kommentarer! WOO.



Ja, vi är knepiga, men julmusik är grejer det ;)

2008-10-04 @ 01:30:27
URL: http://elinamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0