neandertalarkväll, ugh

ahh, har suttit i 4 timmar med tjejerna nere på aldo's och myst.
det har varit hur skönt som helst, men nu är man tillbaka i lägenheten
för lite sista minuten plugg som det alltid är för mig.
har nog fan ingen självdiciplin alls!
är så himla omotiverad till allt som har med skola att göra nu så jag vet då inte vad.
imorgon är det engelska redovisning, och istället för att det känns som jag lär mig
saker när jag pluggar, så känner jag mig bara dummare och dummare.
höjdpunkten är ungefär att man får till en skön rap, snacka om neandertalare!

snaaaaaaaart är allt klart och man sitter på ett plan till las canarias istället!
väl framme, då ska jag fira med ett glas.... nypressad juice! :)
mmmmm.... gött!

nu ska jag försöka vända min omotivation till något positivt (även om det känns
rätt omöjligt just nu måste jag ju medge...)
och försöka bli klar med mitt arbete!

tänk vad skönt det ska bli att ta studenten!
wiiihoooo :D

ha en trevlig kväll!
adjöööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0