one more day!

fy fan vad skönt!
psykologifördjupning: CHECK!
engelskaredovisning: CHECK!
spanskarest-förhör: CHECK!

3 muntliga redovisningar på 3 olika språk inom loppet av 2 timmar!
men nu är jag färdig och har bara historiaprovet imorgon att göra innan
det bär av till las canarias! så himla himla skönt!
har dessutom hunnit med lite luciafirande tidigare på dagen i skolan.
produktivt!

nu ska jag försöka leta på mitt pass (jag VET att jag har sett det här nånstans..)
att jag inte blir hemma när alla andra åker :( komsi, komsi passet.....

senare bär det av på bandyträning, sen historia plugg och packning!
what a day. 

ett citat från dagen och den underbara människan malin :
M: men du, hör du att typ hälften av dom sjunger för sakta?!
A: haha, dom ska sjunga så, dom sjunger i stämmor!
M: haha, JAHA! ja jag tänkte jag o... dom borde ju ha hört att dom var efter annars!

Snacka om att hon gör dagen och skolan väldigt mycket roligare! :D

ha en trevlig kväll!
adjööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0