waiting in a winter wonderland

Sitter och väntar på Ante vante och orkar inte gå ner i duschen riktigt än..
Hittade då som tur var en sån fråge-grej på Amandazzz blogg :D woo..

1. Tre namn jag lyssnar till:
Amanda, Haglund & swedish/fishy/phil i USA :b

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag har en vilja stark som berget och vill mycket.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Tidsoptimist till tusen.

4. Detta är jag rädd för:
Äckliga kackerlackor utomlands :(

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Andreas mat (och Andreas själv såklart ;D), träning och sömn..
  
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Klart något i tid i skolan, komma i tid till skolan, ta en förlust bra...

7. Detta tycker jag om att göra:
Äta, träna, lyssna på musik och träffa folk.

8. Detta vill jag göra just nu:
Kolla på Harry Potter med bästaste, vilket jag ska, lucky me :D

9. Bästa känslan:
När allt går bra och man är riktigt nöjd med allt i livet.

10. Värsta känslan:
Förlora eller vara stressad.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Ja, titta på honom så ser ni ju :)

12. Är jag kär just nu:
Yes man :)

13. Jag vill gifta mig:
Mjaa.. kanske det :)

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Resa massor, få massor med pengar och skaffa familj.

15. Min käraste ägodel:
Hm, det blir väl datorn då..

16. Något jag vill ha i present:
En telefon... eller en bandyklubba :p

17. Detta har jag på mig just nu:
Underställ... dusch strax!

18. Favoritkläder:
Mina skönaste kläder......

19. Favoritdjur:
Vet ej. Gillar typ alla, hoho.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
De flesta... Artisterna som spelar roll ju :)

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
OJ, vet inte riktigt...

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Jag gillade idrotten, men det har jag ju inte nå mer.. Tråkigaste är nog O&L eller kanske filosofi.

23. Stjärntecken:
Vädur.

24. En bok jag gillar:
Läser nästan inget förutom till skolan... Så det blir väl Harry Potter ;)

25. En film jag gillar:
A Walk To Remember, The Holiday

26. TV-program jag gillar:
Hm, vet faktiskt inte.. Kollar på det som går på tv just då bara :b

27. Favoritdoft:
Måste hålla med Creutz, herrparfym är underbart. Men jag gillar min nya Burberry the beat också :)

28. Detta äter jag gärna:
Teriyaki ;)

29. Dricker helst:
Juice eller nåt, inte vet jag.

30. Favoritgodis:
Choklad (mintkrokant)... mmmmmmm... Tack Malin ;D

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Nya Zealand eller nåt :)

32. Färgen på mina ögon:
Brun.

33. Min längd:
Jadu, är väl en 163 cm hög ungefär..

34. Jag tror på:
dig :)

35. Jag spelar:
Fishville också haha ;D eller wii.

36. Person jag beundrar:
Malin, vill också kunna..........

37. Så här bor jag:
Hemma i hus eller hos AnteV i lägenheten
 
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Oj, har nog slutat räkna.

39. Det här tänder mig:
Beror väl på ;p

40. Det här gör mig avtänd:
Kan nog komma på en del..

41. Favoritfärg:
Blå, svart.

42. Favoritcitat:
Vill man så kan man.

43. En hemlighet jag vet:
Är ju en hemlighet.

44. Den bästa present jag fått:
:)

45. Senast köpta skiva:
Vet inte ens när jag köpte en sist...

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseendende är:
Inte mycket faktiskt, just nu. Det går i perioder ;p

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Just nu har jag mellangärdes komplex....

48. Udda förmåga/egenskap:
Efter mycket koncentration kan jag nudda näsan med tungan, hoho.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En elefant.

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Den som har tråkigt.

Nu blir det Harry Potter, lite käk eventuellt och kanske en dusch till och med, för nu är HAN hemma! woo :D 

Arivadechi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0