nyopererad...

sådär ja...
har precis varit och tagit bort födelsemärket på min rygg.
tog sin lilla tid, för självklart fick jag en läkarpraktikant som skulle göra det....
ärret kommer väl se ut som skit.
bedövningen var inte så skön kan jag ju säga... jordens spruta rakt in vid ryggraden :S
nu börjar den avta lite känner jag, det börjar göra ont....
förövrigt gick det väl rätt bra, hon hade lite problem med nålen och tråden när dom
sydde igen det bara. plus att hon fick prova ett x antal gånger innan hon fick igenom
skalpellen tillräckligt djupt. sen la dom den lilla köttslamsan mitt framför mig,
jag var helt fascinerad! haha. tycker sånt är ascoolt. :)


nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, ryggen värker och jag har så mycket läxa
så jag vet inte vad....
dags att ta tag i den innan träningen börjar.

ha en bra dag folk :)

pussokram


Kommentarer
Postat av: Päändi

Jag hoppas verkligen att du fick en gnuggis för besväret i alla fall =/

2009-02-24 @ 23:24:49
Postat av: Johannaaaaaaaaaaa

usch då:/ hoppas det är bättre nu då!!!

En klubba är bättre hörrö!!

2009-02-27 @ 17:35:36
URL: http://metrobloggen.se/bajsstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0