helgen före doppardagsveckan

Äntligen helg!
Sista lektionen för den här gången avklarades 13.25-14.25, bråkig och högljudd avslutning
så nu har man huvudvärk och är trött som en jävla sengångare! Men kul har det ändå varit :)

helgen borde bli mysig! den börjar ikväll med bio, tron, med älsklingen, Lina och Patric :)
imorgon blir det nog lite simning, kanske lite träning plus en trip till furuvik om allt går som
planerat (vilket det ju inte alltid gör!). i helgen blir det fasiken julgransköp också, det ska jag se till!

skulle behöva en julklapp till till andreas också... har funderat och funderat men vi får se vad jag
kommer fram till, annars får han fanimej nöja sig med det jag redan har köpt :p haha.

hmmm hmmmm h mmm. hittills har det bästa med veckan varit när jag fick knuffa i benny i
hoppbassängen i tisdags! det var fruktansvärt roligt och gjorde min vecka. det var en klassiker,
"vad fan är det där?:O" (pekar och alla kollar) benny står närmast så jag knuffar. när alla hör plasket vänder
sig dom om och inser vad som har hänt och alla asgarvar. fantastiskt ögonblick. haha. man får
leva på de små guldögonblicken i livet! han försökte ioförsig knuffa i mig sen också men det gick inte,
men blöt blev jag :p

jaja, färdig babblat, man måste ju dela med sig av höjdpunkterna! hoppas det var förståeligt, annars
kör jag på "you had to be there" haha :)

järbien nu, sen bio tjaooo

Kommentarer
Postat av: lina

duktig du är min sockertopp att du uppdaterar lite :)



VILL HA MEEER VARENDA DAG :D



filmen var ju as bra föresten ;)

2010-12-18 @ 13:53:49
URL: http://hagstromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0