sista tisdagen 2010

åh vad skönt det har varit med jul och mys ett tag nu!
blev ledig från dagen innan julafton och är väl ledig iallafall veckan ut tror jag :)
visar nog lite bilder från jul o så senare, när jag fått tummen ur och lagt in dom på datorn dvs. :)

julen spenderade vi både hos leljevahl's med kidsen och sen hos mormor o morfar
med min familj :) nu står det inte på förrän det är 2011 också! då fyller man 21..
snacka åldersnoja!

vad nyår bjuder på vet vi inte riktigt än... bandy åtminstone är väl ganska spikat :)

nu är det JVM i hockey och jag sitter klistrad, andreas också. eller han SKULLE sitta klistrad... men sömnen och soffan var mer lockande så han ligger nergosad bakom mig och sover istället, haha, trött kille :) men supersöt.

ungefär så här söt, fast om man tänker att han blundar också ;) min älskade katt har nu på sistone fallit helt för andreas och är numer jättekär och gosas så fort chansen erbjuds.. och när den inte erbjuds :) haha

OCH NU EN LITEN GREJ FÖR AVUNDSJUKANS SKULL:

SÅHÄR glada blev vi när vi vann 2kg marabou på julmarknaden i furuvik! hohohoho



aja, hockeyn är inte slut än! so long mina vänner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0